جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
مدیرعامل باشگاه به دیدار مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفت
عجب شیر ما - مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شنبه گذشته به دیدار مصطفی مدبر رفت و طی جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیماتی در مورد ورزشگاه یادگار امام تبریز گرفته شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز شنبه به دیدار مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رفت و پیرامون مسائل مختلف به بحث و گفت‌وگو پرداخت.


در این دیدار، مدبر به آجورلو گفت که تمامی تلاش خود را برای آمادگی استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برای نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به کار می‌گیرد تا تیم تراکتورسازی بتواند در همین استادیوم به مصاف رقبای خود برود.


لازم به ذکر است، پس از دیدار تراکتورسازی مقابل النصر، چمن استادیوم مورد تعویض قرار گرفت و گفته می‌شد این استادیوم از اواخر شهریور مهياي رقابت‌های لیگ برتر می‌شود. پیش‌از این، تیم تراکتورسازی از این استادیوم به‌عنوان ورزشگاه اصلی خود برای رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا استفاده می‌کرد که گنجایشی 70 هزار نفری دارد.


همچنین مصطفی آجورلو در گفت‌وگو با خبرنگار سایت رسمی باشگاه اظهار کرد: آقای مدبر از مدیران موفق کشور است که همواره برای موفقیت ورزش تلاش زیادی کرده و با ایجاد زیرساخت‌های ورزشی فراوان به موفقیت ورزش کشور کمک می‌کند.


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: همچنین از مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درخواست داریم طبق خواسته هواداران پرشور تراکتورسازی، صندلی‌های استادیوم را به رنگ قرمز دربیاورند تا این استادیوم هم‌رنگ سرخ پوشان فوتبال تبریز باشد.
برچسب ها: آجرلو ، تراکتورسازی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: