شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان 31 خرداد ماه مهلت دارند نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی به صورت الکترونیکی اقدام کنند .
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رسول رسولی، روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: سقف استفاده از معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی در سال 1394، مبلغ 138میلیون ریال است که اصناف و صاحبان مشاغل در صورت تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر از این معافیت بهره مند می شوند.
رسولی افزود: نسخه اینترنتی اظهارنامه‌ مالیاتی در پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی www.tax.gov.ir در دسترس اصناف و صاحبان مشاغل قرار دارد .
وی اعلام کرد: مودیان محترم مالیاتی می توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه اقدام کنند و یا از طریق کافی نت های مجاز، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ادارات پست نیز اظهارنامه خود را تسلیم کنند.
وی با بیان اینکه از 29 تا 31 خرداد ماه ساعات فعالیت اداره کل امور مالیاتی استان افزایش می یابد، اظهار کرد: در سه روز آخر خرداد ماه، کارکنان اداره کل امور مالیاتی در سطح استان به صورت یکسره تا زمان افطار برای ارایه خدمات و راهنمایی مودیان فعالیت خواهند کرد.
مدیر کل امور مالیاتی استان گفت: تسلیم اظهارنامه یک وظیفه ملی و شهروندی است و امیدواریم مودیان محترم مالیاتی با تسلیم آن تا پایان خرداد ماه سال جاری، دولت را در رسیدن به اهداف خود یاری کرده و همکاری لازم را با نظام مالیاتی انجام دهند .
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: