جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
گسترش فولاد به دنبال انتقام
تیم گسترش فولاد تبریز به دنبال کسب سه امتیاز بازی برابر پدیده مشهد است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم پدیده مشهد است.

آبی‌های تبریز در این فصل به مراتب بهتر از دو حضور قبلی خود در لیگ برتر ظاهر شده و جزو تیم‌های بالای جدول به شمار می‌روند.

شاگردان فراز کمالوند خصوصا در بازی‌های خارج از خانه با ارائه بازی قابل قبول امتیازات خوبی را کسب کرده و در نیمه اول جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

این تیم در دو بازی اخیر خارج از خانه خود در مصاف با تیم‌های ذوب آهن اصفهان و راه‌آهن تهران به تساوی دست یافته و با امتیاز به تبریز بازگشته است.

آبی‌های تبریزی این فصل با سه پیروزی، دو شکست و 5 تساوی و کسب 14 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفتند در حالی که امتیازاتشان با تیم ششم جدول تراکتورسازی برابر است.

گسترش فولاد در برابر نماینده دیگر مشهد، سیاه جامگان در هفته چهارم به برتری دست یافته و به دنبال شکست دادن دیگر نماینده مشهد هستند، این دیدار برای این تیم جنبه انتقامی هم دارد و گسترش فولادی‌ها به دنبال گرفتن انتقام سه شکست فصل گذشته خود از تیم پدیده مشهد هستند.

پدیده مشهد نیز با سه برد، چهار تساوی و سه شکست و کسب 13 در رده دهم جدول جای داشته و این تیم نیز به دنبال حفظ موفقیت‌های خود برابر تیم‌های تبریزی است.

پدیده در هفته چهارم در مشهد موفق به شکست دادن تراکتورسازی شده بود، ضمن اینکه فصل گذشته برابر تیم‌های تبریز در لیگ برتر و جام حذفی به شش پیروزی دست یافته بود.

بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با پدیده مشهد ساعت 15 روز شنبه 9 آبان در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: