جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
در بدترین شرایط ممکن به مصاف سایپا رفتیم
عجب شیر ما - کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: با توجه به عدم آمادگی بسیاری از بازیکنانمان، ما در بدترین شرایط ممکن به مصاف سایپا رفته و درنهایت بازی را به این تیم واگذار کردیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، میکائیل تاجر اظهار داشت: با توجه به غیبت والنتین براتف و اسوتوسف گوتسف و مصدومیت برخی دیگر از بازیکنانمان در این دیدار، ما پیش‌بینی یک دیدار سخت مقابل سایپا را می‌کردیم.

وی افزود: در این دیدار همه بازیکنان ما نهایت تلاش خود را به‌کار بردند اما نتوانستند از فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده کنند و با بدشانسی هم که در برخی از دقایق مسابقه داشتند، درنهایت بازنده این دیدار لقب گرفتند.

تاجر در مورد بازی نه چندان خوب تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار مقابل سایپا، گفت: بسیاری از بازیکنان امسال نسبت به سال گذشته تغییر کرده‌اند و تیم فعلی هم که جمع کرده‌ایم، تیم بسیار خوبی است اما برای اینکه بتواند در شرایط ایده آل قرار گیرد، نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به عدم آمادگی بسیاری از بازیکنانمان، ما در بدترین شرایط ممکن به مصاف سایپا رفته و در نهایت بازی را به این تیم واگذار کردیم.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در این دیدار ما حتی می‌توانستیم بازی را با نتیجه 3 بر یک به نفع خود به اتمام برسانیم اما در هر حال به تیم سایپا تبریک می‌گویم و امیدوارم از دیدارهای آینده و با رفع مشکلاتمان نتایج خوبی را کسب کرده و دل هواداران والیبال آذربایجان را شاد کنیم.

تاجر با اشاره به اولین تجربه کاپیتانی‌اش برای تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار مقابل سایپا خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه کاپیتان یک تیم، رابطه بین بازیکنان و کادر فنی را در طول بازی برقرار می‌کند، وظیفه بسیار سنگینی است و مسئولیت‌های
فراوانی را بر دوش فرد می‌گذارد.

وی تأکید کرد: در حال امیدوارم بتوانم از کار سربلند بیرون آمده و کاپیتان شایسته‌ای برای تیم والیبال شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور باشم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: