پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
عجب شیر ما - مسيرهاي ششگانه سي و يكمين دوره تور دوچرخه سواري بين المللي نيمه حرفه اي ايرن- آذربايجان از سوي مديركل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي اعلام شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، جمشيد نظمي افزود: سي و يكمين دوره تور نيمه حرفه اي دوچرخه سواري ايران - آذربايجان از 24 تا 29 ارديبهشت ماه در مسيريكهزار و چهار كيلومتر در شش مرحله بين استان هاي آذربايجان شرقي، غربي و اردبيل برگزار خواهد شد.
وي گفت: مرحله اول در مسير تبريز به اروميه به مسافت 162.4 كيلومتر، مرحله دوم در مسير اروميه به منطقه آزاد تجاري ارس به مسافت 209.4 كيلومتر، مرحله سوم در مسير منطقه آزاد تجاري ارس به تبريز در مسافت 139.9 كيلومتر برگزار خواهد شد.
نظمي اضافه كرد: دوچرخه سواران مرحله چهارم را از تبريز به سرعين در مسافت 198.2 ركاب زده و وارد استان اردبيل خواهند شد تا در مرحله پنجم مسير سرعين به پيست اسكي سهند را به مسافت 180.7 طي كنند.
وي ادامه داد: مرحله نهايي و ششم اين تورنمنت روز 29 ارديبهشت در داخل شهر تبريز و از مقابل مركز تجاري لاله پارك به مسافت 114 كيلومتر برگزار خواهد شد.
مديركل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي گفت: تمامي استانداردهاي فني و ايمني يو سي آي در تور نيمه حرفه اي ايران – آذربايجان رعايت خواهد شد.
نظمي افزود: موضوع اسكان ركابزنان و كادرفني و اجرايي در بهترين شرايط ممكن در شهرها، امنيت بسيار بالاي مسير مسابقات توسط راهنمايي و رانندگي، حضور داوران مجرب اروپايي و خارجي در كنار داوران بين المللي ايراني و هماهنگي تمامي ارگان ها و نهادهاي هر سه استان آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل نويد برگزاري رقابتي در سطح بالا را مي دهد.
' اروين كيست ماكر' از كشور هلند به عنوان كميسر ارشد و ' اوله اولسن' از كشور دانمارك به عنوان افسر آنتي دوپينگ براي حضور در سي و يكمين دوره تور دوچرخه سواري ايران - آذربايجان از سوي UCI طي نامه رسمي معرفي شده اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: