سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
سرپرست فرمانداری عجب شیر:
عجب شیر ما - سرپرست فرمانداری شهرستان عجب شیر با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی اصلی شمال غرب کشور ، گفت: باید برنامه ها و خدمات گردشگری موجب اقامت بیشتر مسافران شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سیدشمس الدین مراثی، روز شنبه در جریان بازدید اعضای ستاد خدمات سفر از پایگاه های نوروزی این شهرستان بر ارایه خدمات و تسهیلات مناسب و مطلوب به مسافران نوروزی از طریق کمیته های دهگانه ستاد خدمات سفر تاکید کرد و افزود: بستر سازی برای جذب گردشگر و مسافر بیشتر در ایام و تعطیلات نوروزی در این شهرستان وظیفه اعضای ستاد خدمات سفر است.
سرپرست فرمانداری عجب شیر یادآور شد: پایگاه های خدمات رسان این شهرستان با استقرار نیروهای فعال و مجرب جمعیت هلال احمر، اورژانس، شهرداری، راهداری، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و امنیتی همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی در مسیر ورودی این شهرستان به مسافران خدمات ارایه می دهند.
مراثی، ادامه داد: به منظور برخورداری مسافران و گردشگران از خدمات رفاهی، آموزشی، فرهنگی ، درمانی و بهداشتی به خصوص در بخش های قلعه چای و شهر جوانقلعه به خاطر داشتن آثار تاریخی کهن و ارزشمند، طبیعت بکر و زیبا باید اعضای ستاد خدمات سفر در این مناطق بیشتر فعال باشند.
وی با اشاره به اسکان موقت مسافران در چهار نقطه این شهرستان، گفت: همه باید تلاش کنند تا گردشگران با خاطره ای خوش از این شهرستان عبور کرده و ضریب نارضایتی ها با خدمات موثر به حداقل ممکن برسد.
مراثی، افزود: نظافت و زیبا سازی نمازخانه ها، پاک سازی معابر، کاشت نهال، فعالیت گشت سیار شبانه روزی، ساماندهی دستفروشان، لکه گیری و آسفالت معابر و تامین سوخت مورد نیاز از جمله اقدام های لازم برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی این شهرستان است.
برچسب ها: عجب شیر ، عجب شیر ، مراتی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: