سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
طلسم شکنی تیم تراکتورسازی تبریز در آسیا
عجب شیر ما - تیم تراکتورسازی تبریز در هر دو بازی رفت و برگشت برابر الجزیره امارات به برتری دست یافت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس،در دور دوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی تبریز در امارات به مصاف الجزیره این کشور رفت که در نهایت این بازی با برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت.

تیم تراکتورسازی تبریز در بازی رفت نیز به پیروزی 4 بر صفر دست یافته بود تا برای اولین بار در باشگاه‌های آسیا برابر تیمی در هر دو بازی رفت و برگشت به برتری دست یابد.

تراکتورسازی در سه دور تجربه قبلی حضور در باشگاه‌های آسیا در 9 بازی، دو تساوی کسب کرده و در هفت بازی مغلوب شده بود و برتری برابر الجزیره امارات نخستین پیروزی این تیم در بازی خارج از خانه در باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

در دیگر بازی گروه الهلال عربستان برابر تیم پاختاکور ازبکستان به برتری دست یافت. در پایان دور دوم تیم تراکتورسازی تبریز با 6 امتیاز در صدر جدول قرار داشته و تیم الهلال عربستان با 4 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

تراکتورسازی تبریز روز 25 اسفند در ازبکستان به مصاف تیم پاختاکور می‌رود و روز 18 فروردین نیز در تبریز میزبان این تیم است.

تیم الهلال عربستان آخرین حریف تراکتورسازی در مرحله گروهی است. تراکتورسازی در سه دوره قبلی خود از صعود به مرحله حذفی باز مانده بود.

برتری برابر الجزیره امارات سومین برد متوالی تراکتورسازی بود. این تیم بعد از پیروزی برابر سپاهان، در هر دو بازی رفت و برگشت برابر الجزیره به برتری دست یافته تا با روحیه خوب برای بازی مقابل پرسپولیس تهران مهیا شود

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: