پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
معاون فرماندار عجب شیر مطرح کرد:
عجب شیر پرس - معاون فرماندار عجب‌شیر گفت: رفع مشکلاتی همچون مسکن، بیکاری، اشتغال و دیگر مسائل جامعه هدف در بنیاد شهید به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد و همکاری همه دستگاه‌ها دولتی در این زمینه ضروری است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، «رضا عاشقی» در دیدار با خانوادۀ شهید «علی غیوری»، از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای کشور یاد و اظهار کرد: خدمت به جامعه ایثارگری خصوصاً خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان نه‌تنها یک وظیفه کاری بلکه یک وظیفه دینی است چراکه ما و همه جامعه، مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی هستیم که برای سربلندی این کشور تمام هستی خود را فدا کردند و ما نباید از هیچ خدمتی به این قشر معزز دریغ کنیم.
 
وی افزود: به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بدهکار هستیم و باید با خدمت خوب و مناسب در قبال بزرگی و متانت آنان ادای دین کنیم.

عاشقی بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر تأکید و تصریح کرد: رفع مشکلاتی همچون مسکن، بیکاری، اشتغال و دیگر مسائل جامعه هدف باید در اولویت قرار گیرد.
 
معاون فرماندار عجب شیر خاطرنشان کرد: مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر در بنیاد شهید به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد و همکاری همه در این زمینه ضروری است.
 
حجت الاسلام «مهدی ابوالحسنی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب شیر نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم که با ایثار و ازخودگذشتگی در برابر دشمن ایستادند.
 
شهید علی غیوری در بیست و ششم بهمن 1346 در عجب شیر به دنیا آمد. او که به عنوان گروهبان دوم ارتش در جبهه ها حضور یافته بود، دوم اسفند سال 1356 در میمک توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: